Deprese je nemoc

Deprese vyvolává trvalý smutek, pesimistickou náladu spolu s pocitem úzkosti a beznaděje...

Příznaky deprese:


  • neschopnost pracovat a plnit běžné denní povinnosti
  • špatná komunikace s blízkými lidmi
  • špatný spánek a předčasné probouzení
  • ztráta zájmu o sex
  • trvalá únava, zimomřivost
  • úzkostné stavy, podrážděnost, nervozita
  • nezdravé přejídání, pití alkoholu, užívání drog
  • snížená chuť k jídlu
  • neschopnost se soustředit a rozhodovat, zapomětlivost
  • vyhýbání se společnosti, celkový pocit viny

P ř í č i n y d e p r e s e:


  • v disfunkci pohlavních orgánů a dalších problémů v oblasti pánve
  • jako jsou hemeroidy, zánět močového měchýře, hormonální nerovnováha, záněty, podráždění orgánů…
  • citlivost na nedostatek denního světla
  • vrozený sklon, nepříznivé vlivy z dětství
  • labilita po porodu a před menstruací vlivem hormonálních změn
  • přecitlivělost na některé potraviny

L é č b a a p r e v e n c e:

  • Vyhledávat a přijímat pomoc druhých…
  • Zjistit a léčit primární onemocnění (většinou pohlavních orgánů, či dalších orgánů pánve ),navštívit specialistu. Zvláště při disfunkci pohlavních orgánů a ztrátě zájmu o sex doporučujeme MACA, DMAE, nebo Ardorin, který sice neřeší problémy dlouhodobě, ale zato velice intenzivně pomáhá. Jeho účinky trvají až 48hodin.
  • Jezte vyváženou stravu bohatou na nutriční látky pro zlepšení funkce mozku: draslík, hořčík, kyselina listová, vápník, zinek, železo, vitamin B6, vitamin C. Z našich přípravků pro výživu mozku doporučuji přípravek DMAE.
  • Velmi důležité je omezení alkoholu na minimum a stejně tak kávy, můžete si občas dopřát malý kousek čokolády. Zvyšte si hladinu tryptofanu - jede o aminokyselimu potřebnou k tvorbě serotoninu, který zlepšuje náladu. Dobrým zdrojem je krůta, kuře, datle a lískové oříšky.
  • Dopřejte si dostatek spánku a hýčkejte se. Pravidelně cvičte, choďte (ideální je denně 20minut chůze), velmi vhodná je jóga, meditace či jiné relaxační techniky.